به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    در فصل پاییز که به عنوان پادشاه فصل ها شناخته شده است همه ما دغدغه انتخاب لباس را داریم و نمیتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم زیرا اگر لباس های گرم بپوشیم ممکن است هوا سرد نشود و لباس ما زیادی باشد و حتی برعکس، بنابراین در این مقاله ما میخواهیم شما را با نحوه انتخاب لباس در فصل پاییز آشنا کنیم با ما همراه باشید.

     

    انتخاب لباس در فصل پاییز

    لباس گرم همراه خود داشته باشید.

    استایل پاییزه

    دمای هوا در فصل پاییز دارای نوسانات زیادی است به طوری که صبح ها هوا خنک است ظهر گرم و شب ها دوباره سرد، اگر قرار است که شما تمام روز را بیرون از خانه بگذرانید دیگر وقتی برای تعویض لباس ندارید بنابراین بهتر است صبح ها چند لایه لباس بپوشید که در هنگام ظهر بتوانید لباس رویی را تعویض کنید.

    بوت و کفش اسپرت پاییزه.

    استایل با بوت

    در فصل پاییز با صندل های خود خداحافظی کنید و به سراغ کفش های جلوبسته بروید، بهتر است خیلی سمت بوت هایتان نروید مخصوصا اگر از نوع بلند هستند زیرا همانطور که گفتیم در پاییز هوا دارای نوسانات است و اگر شما بوت هایتان را بپوشید ممکن است در هنگام ظهر و آفتاب خیلی مناسب نباشد.بهترین انتخاب کفش های جلوبسته و بوت های ساق کوتاه هستند و استایل شما را تکمیل میکنند.

    به پارچه لباس دقت کنید.

    پارچه مخمل پاییزه

    اگر شما نمیخواهید در ابتدای فصل به سراغ بافت ها و کاپشن هایتان بروید میتوانید از پارچه های زخیم استفاده کنید.پارچه های کتان و مخمل کبریتی گزینه مناسبی هستند میتوانید یک مانتو و یا یک کت از جنس های کبریتی تهیه کنید و در فصل پاییز بپوشید.

     

    چگونه در فصل پاییز استایل زیبا ایجاد کنیم؟

     اکسسوری مناسب تهیه کنید.

    استایل با شال گردن

    شما میتوانید از اکسسوری های مخصوص فصل پاییز مانند شال گردن ها استفاده کنید، توجه داسته باشید که لازم نیست که حتما به سراغ شال های پشمی بروید بلکه پوشیدن یک شال نازک هم کافی است زیرا هدف زیبایی بخشی به استایل است.

    به لباس های خود قبل از بیرون رفتن دقت کنید.

    استایل با بارونی

    در فصل پاییز حتما یک کت زیبا همراه خود داشته باشید.میتوانید یک بافت نازک بپوشید و در صورت سرد شدن هوا کت خود را روی آن بپوشید، حتی اگر خیلی اهل کت نیستید یک بارونی شیک تهیه کنید تا در صورت سرد شدن هوا بپوشید.با همراه داشتن لباس استایلتان را حفظ میکنید و همچنین برای سرد شدن ناگهانی هوا هم آماده هستید.

    امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد اگر شما هم نظر و پیشنهادی دارید خوشحال میشویم با ما در میان بگذارید.

    regalshow
    دوشنبه 3 آذر 1399 - 18:26
    بازدید : 262
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 3
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه